Skuteczna reklama online

Opublikowano:
Autor:

Skuteczna reklama online - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Promowane Każda biznesowa działalność, niezależnie od tego czy jest małym przedsiębiorstwem czy też startupem łakomym na szeroką ekspansję, ma na celu generowanie zysków. To oczywisty fakt, który trudno przeoczyć. W końcu po to właśnie otwiera się firmy. Aby zarabiać.

Jednak w dobie współczesnego  kapitalizmu, to już nie sam produkt jest jedynym gwarantem sukcesu. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek wpływ na powodzenie biznesu ma reklama, zwłaszcza ta w internecie. Głównie dlatego, że w świecie olbrzymiej konkurencji i wysokiej jakości usług, niezwykle ważna jest widoczność, dzięki której przedsiębiorstwo ma szansę na dotarcie do potencjalnych klientów. 

Widoczność i pozycjonowanie 

Jasnym jest, że wzrost liczby klientów generuje wpływy. Jednak aby tak się stało, potencjalny kupiec musi wiedzieć o istnieniu firmy x. Co zatem zrobić aby skierować jego uwagę właśnie na naszą markę? Odpowiedzią jest reklama online i pozycjonowanie. Liczba użytkowników internetu wzrasta z roku na rok. Miliony ludzi obarczeni nadmiarem informacji skupiają uwagę wyłącznie na tym co znajduje się na wysokiej pozycji w rankingu wyszukiwarek.

 Są tam zarówno strony i produkty, które uzyskały swoją pozycję dzięki działaniom pozycjonującym opartych na wynikach organicznych  jak i te będące efektem płatnej reklamy. Zarówno pierwsza jak i druga forma marketingu, mogą przynieść wiele korzyści w postaci większej widoczności  a tym samym zaowocować znacznym wzrostem dochodów. 

Pozycjonowanie "organiczne" jest praktyką czasochłonną a efekty widać po upływie kilku tygodni. Są to głównie działania skupione wokół optymalizacji strony, kompletowania fraz kluczowych oraz budowania solidnego contentu .

Reklama w wyszukiwarce

Linki sponsorowane to prostu system reklam w internecie. Polega on na tym, że   w chwili, w której internauta wpisze odpowiednią frazę, wyszukiwarka - oprócz naturalnych wyników - wyświetli reklamy  produktów oznaczonych zieloną etykietą. Zazwyczaj zajmują one pierwszych kilka pozycji a kliknięcie w link otworzy stronę z  odpowiednią ofertą. 

Podstawę systemu stanowią kampanie Google ads. W kilku krokach możemy wybrać reklamowany produkt a następnie "połączyć go z wybranymi słowami oraz frazami, które wyświetlą się przed oczami internauty. Całe przedsięwzięcie jest intuicyjne i pozwala na bieżąco śledzić ilość konwersji oraz wyświetleń. 

Tak przygotowana reklama to efektywny sposób na zwiększenie zysków.  Głównie dzięki selekcji grupy docelowej i określenia zasięgu kampanii. Lokalny lub globalny a także dzięki aktualizowanym statystykom. Pozwala to modyfikować akcję poprzez stałą obserwację zachowań internautów. A uzyskane wyniki stanowią  podstawę do przemodelowań naszych działań i dostosowania ich do większej grupy klientów. 

W reklamie online warto postawić zarówno na pozycjonowanie oraz Google ads, ponieważ wywołuje to zjawisko tzw. synergii czyli jednoczesnego czerpania korzyści z obu tych rozwiązań. 

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE