reklama
reklama

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Bank PEKAO S.A. likwiduje swoje placówki. Mieszkańcy są niezadowoleni

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Redakcja

SYGNAŁY CZYTELNIKÓW: Bank PEKAO S.A. likwiduje swoje placówki. Mieszkańcy są niezadowoleni - Zdjęcie główne

foto Redakcja

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Sygnały Czytelników Rubryka "Sygnały czytelników" jest rubryką naszych czytelników, w której mogą zwrócić uwagę na problemy, z jakimi się borykają, jakie ich trapią. Wszystkie maile publikujemy w wersji oryginalnej. Zaznaczamy, że nie publikujemy anonimów. Dane autorów pozostają do wiadomości redakcji
reklama

"Dzień dobry,

Może Korso Sanockie pomoże wyjaśnić, dlaczego zlikwidowano bank PEKAO SA w Sanoku przy ul. Mickiewicza? To tak się  dba o dobro klientów? Chcąc coś załatwić, trzeba się udać do banku przy ul. Kościuszki a tam  kilometrowe kolejki. Taka duża dzielnica jak Wójtostwo i bankowi nie opłacało się tu działać? Dużo ludzi jest w podeszłym wieku i wyprawa do miasta jest uciążliwa. Polikwidowano już wszystkie chyba filie tego banku. Pytałam przed likwidacją na Mickiewicza, dlaczego, ale pracownicy nie wiedzieli lub nie chcieli powiedzieć. Może Korso pomoże? Dużo ludzi jest niezadowolonych, a przecież jesteśmy jego klientami."

***

Zwróciliśmy się w tej sprawie z zapytaniem do rzecznika prasowego Banku Pekao S.A. Pana Pawła Jurka i otrzymaliśmy taką oto odpowiedź:

Decyzja o zamknięciu placówki w Sanoku przy ul. Mickiewicza 29 była poprzedzona wnikliwą analizą biznesową i podjęta została z uwzględnieniem obecnych uwarunkowań rynkowych, trendów w całym sektorze bankowym, trwającym procesem transformacji cyfrowej w banku. W danej lokalizacji nadal pozostanie bankomat naszego banku, który będzie czynny 7 dni w tygodniu przez całą dobę. Do dyspozycji klientów jest oddział przy ul. Kościuszki 4 – oddalony zaledwie o 0,7 km od likwidowanej placówki. 

W celu poprawy warunków obsługi wzmocniliśmy kadrowo placówkę przy ul. Kościuszki 4. Dodatkowo będą prowadzone dalsze działania usprawniające obsługę, takie jak zwiększenie liczby stanowisk, przy których klienci będą mogli realizować transakcje gotówkowe.

Jednocześnie zachęcamy do korzystania z naszych kanałów zdalnych – serwisu internetowego Pekao24 oraz aplikacji mobilnej PeoPay, gdzie produkty i usługi Banku Pekao S.A. dostępne są bez ograniczeń. Dziś na bankowanie online decyduje się coraz większa liczba klientów. Wygodnie i bez przychodzenia do oddziału można sprawdzać stan konta, analizować stan swoich finansów, płacić rachunki i wykonywać przelewy, załatwiać sprawy w urzędzie przez profil zaufany, czy nawet założyć konto - za pomocą zrobionego sobie zdjęcia, czyli selfie. Do dyspozycji klientów jest także nasza infolinia.

Ponadto w ramach inicjatywy edukacyjno-informacyjnej „Bierz Internet za rogi" obejmujemy mentorską opieką seniorów i przekonujemy do podjęcia działań on-line. Ideą akcji jest zachęcenie seniorów do aktywnego i bezpiecznego korzystania z internetu oraz pomaganie im w zdobywaniu umiejętności cyfrowych przy współudziale bliskich osób. W tym celu stworzyliśmy bazę wiedzy o nazwie „Strefa Seniora", która dostępna jest na naszej stronie internetowej https://www.pekao.com.pl/strefaseniora/.

 

 

 

 

 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama